عرضه تبلت گلکسی نوت ۳


تبلتی که با مشخصات لو رفته سابق آن چندان تفاوتی نداشت. در واقع سامسونگ در این نسخه محصولات سری گلکسی نوت بیشتر به دنبال بهبود و ارتقا بوده تا یک تغییر انقلابی.

تبلتی که با مشخصات لو رفته سابق آن چندان تفاوتی نداشت. در واقع سامسونگ در این نسخه محصولات سری گلکسی نوت بیشتر به دنبال بهبود و ارتقا بوده تا یک تغییر انقلابی.

سامسونگ در این نسخه تلاش کرده که پهنای دستگاه‌ها را چندان تغییر ندهد هر چند صفحه نمایش آن به ۵.۷ اینچ رسیده است. در واقع مشکل آنجاست که سامسونگ انقدر محصول با صفحه نمایش‌های گوناگون تولید کرده که باید مراقب باشد محصولات جدید قلمروی محصولات قبلی را تصاحب نکند.

مثلا الان سامسونگ گلکسی مگا را با صفحه نمایش ۶.۳ اینچ دارد. نوت ۳ صفحه نمایش بزرگی دارد اما کسانی که آن را در دست گرفته‌اند می‌گویند بسیاربزرگتر از حد معمول و زننده به نظر نمی‌آید. با نوت ۳ سری گوشی‌های گلکسی بالاخره صاحب صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ می‌شوند که فوق‌العاده است. نوت ۳ با صفحه نمایش AMOLED برای دیدن سایت‌هایی که چهره درست و حسابی دارند عالی است.

سامسونگ اعلام کرده که در نوت ۳ قابلیتی قرار داده تا از کنار هم قراردادن چندین دستگاه یک مانیتور بزرگ برای نمایش یک تصویر واحد به وجود بیاید.

سامسونگ با نوت ۳ ایده شخصی کردن دیزاین را حتی از موتو ایکس گوگل هم فراتر برده و نه تنها گوشی را در سه رنگ سیاه، سفید و صورتی عرضه کرده بلکه قاب‌هایی با رنگ‌های متالیک نیز در دسترس کاربران خواهد بود. نوت ۳ قادر به ضبط تصاویر با کیفیت 4K UHD و ۳۰ فریم در ثانیه است. این گوشی با پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و با ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری دارد.

سامسونگ همزمان گلکسی نوت ۱۰.۱ ( نسخه ۲۰۱۴ ) را نیز دیروز عرضه کرد این تبلت هم با پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای و با ۳ گیگابایت رم و در سه مدل ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ گیگبایتی عرضه شده است.

صفحه نمایش این تبلت ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰ را در ۶۰ فریم در ثانیه ذخیره کنید. هر دو نسخه با اندروید ۴.۳ و رابط کاربری TouchWiz عرضه می‌شوند.

نوت ۳ از ۲۵ سپتامبر در ۱۴۰ کشور عرضه می‌شود و تبلت ۱۰.۱ را سال ۲۰۱۴ در بازار خواهیم دید.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

elena
ساعت13:25---17 شهريور 1392
سلام
با نام جدیدترین اخبار روز اپم
منتظرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



جمعه 15 شهريور 1392